reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Branislav Dian

Branislav Dian

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím že som Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Návšteva Bátoričky na Čachtickom hrade

Branislav Dian

Návšteva Bátoričky na Čachtickom hrade

Keď sa v okolí Slovenskej republiky povie meno Bátory, každý si hneď predstaví mamutí projekt a film Juraja Jakubiska. Keď sa povie slovo Čachtický hrad, tak každý si spomenie na ruiny bývalého Čachtického hradu - sídla rodu Batory. Ak sa však povie meno Andrej Štiavnický, tak si veľa z nás (už sa k milonom ľudí pripájam aj ja) pripomenie veľkého historika Slovenskych dejín. Obzvlášť veľkého historika práve rodu Bátory. A ja som mal to šťastie poznať tohoto historika priamo na ruinách Čachtického hradu 17.01.2010.

  • 18. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 948x
Silvester 2009 a Nový rok 2010 v Prahe

Branislav Dian

Silvester 2009 a Nový rok 2010 v Prahe

Napriek tomu, že sme mali program na Silvestra pripravený, jednooducho sme museli na poslednú chvíľku meniť plán. Radikálne.

  • 2. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Kamery JVC a ich .tod video súbory

Branislav Dian

Kamery JVC a ich .tod video súbory

Ak ste vlastníkmi kamier značky JVC tak ste sa už určite stretli s "problémom" svojej vlastnej nahrávky vo videokamere. Pretože som bol tiež dlho vlastníkom jednej z moderných kamier JVC, prezradím vám môj recept na to ako som video upravoval a strihal. Naviac som s arozhodol po skutočnostiach, keď sa ma veľa ľudí telefónom pýta,  ako sa to dá zmeniť a vypáliť.

  • 23. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 683x
Sťahujte z YouTube čo chcete

Branislav Dian

Sťahujte z YouTube čo chcete

Určite sa Vám už niekoľko krát stalo, že keď Vám kamarát poslal nejakú dobrú hudbu, super video a bolo na Youtube.com, tak ste veľmi chceli toto video vlastniť, ale nedokázali ste si ho stiahnúť rýchlo. A naviac, väčšina odkazov je aj tak na daľšiu inštaláciu programu do Vašeho PC. A čo ak by som Vám dal jednu radu, ktorá je úplne "zadara", osvedčene funguje a nepotrebujete daľšiu inštaláciu programov do vašeho PC? Pomohol by som Vám? A presne o to mi ide. Tak veselo sťahujte!!!

  • 23. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Relax pri mori - Alicante a Isla de Tabarca

Branislav Dian

Relax pri mori - Alicante a Isla de Tabarca

Vrcholy hôr boli dakedy sídlom bohov. Vždy keď si ľudia nevedeli niečo vysvetliť, našli to práve tam „hore". My sme to už tiež našli a potom ako sme sa s tým zoči voči stretli, rozhodli sme sa ponechať si to ako skvelú skúsenosť a nádherné chvíle plné pekných zážitkov. Ja ešte stále píšem o zážitku z výstupu na Jebel Toubkal v Maroku, ktorý sme pokorili 29.8.2009. Ale tento článok je už o relaxe po dosiahnutí vrcholu.

  • 22. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
Opäť na Jebel Toubkal

Branislav Dian

Opäť na Jebel Toubkal

Raz, v máji tohto roku, sme sa 5 kamaráti vydali za poznaním jedného z mnohých štátov Afriky - Maroka.  Zo severu chránený Gibraltárom a obmývaný Stredozemným morom na západe zasa Atlantickým oceánom. Jeho najvyšší bod sa nachádza ďaleko vo vnútrozemí, neďaleko mesta Marrakesh, v horách Vysokého Atlasu. Za cieľ sme si dali: trochu spoznať život jedného zo štátov „čierneho kontinentu" a pokoriť najvyšší vrchol - Jebel Toubkal (4 167mnm).

  • 21. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Starohutský vodopád

Branislav Dian

Starohutský vodopád

Kúpil som si nejaké filtre a chcel som ich len tak odskúšať ešte predtým ako sa snimi poveriem opäť na cestu do Maroka.

  • 16. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 649x
Za krásami Vysočiny (Česká republika)

Branislav Dian

Za krásami Vysočiny (Česká republika)

Slovensko je nádherná krajina. To už vieme všetci. Niekedy sa Vám však naskytne možnosť ísť do cudziny. Ja som túto možnosť využil a navštívil som našich západných susedov - kraj "Pelhřímovsko".

  • 14. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Dobrodružná cesta za poznaním Maroka - Agadir

Branislav Dian

Dobrodružná cesta za poznaním Maroka - Agadir

Konečne Atlantik! Konečne more, teda oceán. Pohoda, kľud, blbnutie, relax..... Tak nejako teraz vypadá moderne sa rozvíjajúci Agadir.

  • 29. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Dobrodružná cesta za poznaním Maroka - Toubkal

Branislav Dian

Dobrodružná cesta za poznaním Maroka - Toubkal

Tá cesta bola nekonečná. 10 km nádhernej prírody, plnej vody a vodopádov. 10 km dôvodov prečo sa táto hora oplatí vidieť viackrát.

  • 28. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
Dobrodružná cesta za poznaním Maroka - Marrakesch

Branislav Dian

Dobrodružná cesta za poznaním Maroka - Marrakesch

V úzkych uličkách sa na Vás valí dav ľudí. Nejaký ten somárik Vás privíta svojím typickým "ia", a len tak tak sa vyhnete malým motocyklom ktorí ešte na Vás aj trúbia. Na Jamma El-Fna Vám síce vytlačia super šťavu z pomaranča, grepu či limetky ale o kúsok daľej na Vás číha skrotená kobra, ktorá si tancuje svoju pesníčku. Večer kobry a opice vymenia stánky s jedlom a už na Vás kričia "Tajine", "Cous-Cous"...poviem Vám, zažiť Marrakesch, zažiť Jamma El-Fna je doživotný zážitok. nepochybne bol aj pre mojich kamarátov.

  • 27. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Dobrodružná cesta za poznaním Maroka - Fez

Branislav Dian

Dobrodružná cesta za poznaním Maroka - Fez

Už ste niekedy pristáli s pocitom, že ste havarovali? Nie? Tak sa ani teraz báť nemusíte. Som živý a som tu aby som Vám o tom niečo napísal.

  • 25. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Dobrodružná cesta za poznaním Maroka - Prológ

Branislav Dian

Dobrodružná cesta za poznaním Maroka - Prológ

Myslel som si že si kamarát Miro zo mňa strieľa, keď mi v marci oznámil, že v máji ideme do Maroka na typický "náš" výlet. Miro "pozbieral" na nete letenky a ja som spravil program. Termín bol daný - 14.5.2009.

  • 14. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 573x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu